KEHOP-2.1.7 „A víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos szemléletformálás”
Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult „A víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos szemléletformálás” című (KEHOP-2.1.7 kódszámú) egyszerűsített eljárásrend szerinti felhívás
Módosult „A víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos szemléletformálás” című (KEHOP-2.1.7 kódszámú) egyszerűsített eljárásrend szerinti felhívás
Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult „A víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos szemléletformálás” című (KEHOP-2.1.7 kódszámú) egyszerűsített eljárásrend szerinti felhívás
A módosítás keretében a támogatható tevékenységeknek és az aktív elérés fogalmának az értelmezést segítő kiegészítésére, valamint egy értékelési szempont adminisztratív pontosítására kerül sor, továbbá a felhívás kiegészül az építési költségek saját teljesítésben történő elszámolásának lehetőségével.
A technikai módosítások a kitöltő programot nem érintik, a benyújtás és az értékelés tekintetében a támogatást igénylőket hátrány nem éri.
Jelen felhívás keretében a támogatási kérelmek benyújtására 2019. június 17. napjától 2019. szeptember 16-ig van lehetőség.
3.1.1.2.
Eredeti szöveg:
A felhívás keretében az alábbi tevékenységek támogathatóak önállóan, amelyek kialakításánál alapkövetelmény a célcsoportok aktív, igazolható bevonása. A felsorolt tevékenységek közül 1 választása kötelező.
Módosított szöveg:
A felhívás keretében az alábbi tevékenységek támogathatóak önállóan, amelyek kialakításánál alapkövetelmény a célcsoportok aktív, igazolható bevonása. A felsorolt tevékenységek közül víziközmű-szolgáltató kedvezményezett esetén 1 választása kötelező, érdekképviseleti szervezet kedvezményezett esetén a fejezetben felsorolt támogatható tevékenységek választása opcionális.
4.4.2.
Eredeti szöveg:
4. A felhívás 3.1.1.2. pontjában foglalt, a kötelezően választandó tevékenységen túl választott projektelem(ek) száma (db):
1 2 pont
2-3 4 pont
4 6 pont
Módosított szöveg:
4. A felhívás 3.1.1.2. pontjában foglalt, a kötelezően választandó 1 tevékenységen túl választott projektelem(ek) száma (db):
1 2 pont
2 4 pont
3 6 pont
5.5
Eredeti szöveg:
Saját teljesítés: Saját teljesítés a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. sz. melléklet 3.5 pontjában leírtak szerint az alábbi költségkategóriák költségtípusai vonatkozásában számolható el:
• Projekt-előkészítés költségei;
• Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások költségei;
• Projektmenedzsment költségek;
Módosított szöveg:
Saját teljesítés: Saját teljesítés a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. sz. melléklet 3.5 pontjában leírtak szerint az alábbi költségkategóriák költségtípusai vonatkozásában számolható el:
• Projekt-előkészítés költségei;
• Építéshez kapcsolódó költségek;
• Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások költségei;
• Projektmenedzsment költségek;
Fogalomjegyzék
Eredeti szöveg:
Aktív elérés/részvétel: a kétirányú kommunikációs tevékenységbe bevont személyek száma (egy személy csak egyszer elszámolható). A célcsoport „aktív elérése” akkor valósul meg, ha a szemléletformáló tevékenység során az üzenet befogadása a célszemély aktivitását igényli. Az aktív elérési mutatók abban az esetben alkalmazhatók, amennyiben valóban kétirányú kommunikáció valósul meg, tehát a célcsoportnak lehetősége van és él is a lehetőséggel, hogy reagáljon, kérdezzen vagy új cselekvési formákat próbáljon ki a kampány során. Az aktív részvétel jelen felhívás esetében valamilyen, a szemléletformálás témáját tükröző, a szakmai üzenet elmélyítését segítő, a célcsoporti sajátosságoknak megfelelő kampánytermék (rajz, fotó vagy egyéb alkotás pl. kitöltött teszt feladatlap, vagy egyéb feladatok megoldása, élménybeszámoló, ötletpályázat stb.) létrehozását jelenti. A mutató kiszámítása: A szemléletformálásba bevont minden olyan személy növeli a mutató értékét, aki valamely kampányterméket - önállóan vagy csoportosan –létrehozott. A bizonyítottan a szemléletformálási tevékenység eredményeképpen a szennyvízcsatorna hálózatra a projektidőszakban rákötést megkezdő lakások lakói ugyancsak növelhetik az aktív elérés mutató értékét.
Módosított szöveg:
Aktív elérés/részvétel: a kétirányú kommunikációs tevékenységbe bevont személyek száma. A célcsoport „aktív elérése” akkor valósul meg, ha a szemléletformáló tevékenység során az üzenet befogadása a célszemély aktivitását igényli. Az aktív elérési mutatók abban az esetben alkalmazhatók, amennyiben valóban kétirányú kommunikáció valósul meg, tehát a célcsoportnak lehetősége van és él is a lehetőséggel, hogy reagáljon, kérdezzen vagy új cselekvési formákat próbáljon ki a kampány során. Az aktív részvétel jelen felhívás esetében valamilyen, a szemléletformálás témáját tükröző, a szakmai üzenet elmélyítését segítő, a célcsoporti sajátosságoknak megfelelő kampánytermék (rajz, fotó vagy egyéb alkotás pl. kitöltött teszt feladatlap, vagy egyéb feladatok megoldása, élménybeszámoló, ötletpályázat stb.) létrehozását jelenti. Az aktív elérések eredményeit tevékenységenként szükséges összesíteni, lehetőség szerint értékelni, illetve a következtetéseket levonni. A kiértékelés keretében lehetőség szerint a szemléletformálási tevékenység által kitűzött célok elérését, a célcsoport aktivitását és tudásszintjét, a vizsgálat által feltárt ismerethiányokat, téves ismereteket szükséges elemezni és az erről készített dokumentációban bemutatni. A mutató kiszámítása: A szemléletformálásba bevont minden olyan személy növeli a mutató értékét, aki valamely kampányterméket – önállóan vagy csoportosan – létrehozott. A bizonyítottan a szemléletformálási tevékenység eredményeképpen a szennyvízcsatorna hálózatra a projektidőszakban rákötést megkezdő lakások lakói ugyancsak növelhetik az aktív elérés mutató értékét. Az aktív elérések igazolására elegendő a szemléletformálási tevékenységhez illeszkedő, a célszemély aktivitását bizonyító – az egyediséget alátámasztó (pl.: projekt azonosítóval, sorszámmal ellátott) – kampánytermék, vagy annak dokumentált (digitalizált, szkennelt, lefotózott stb.) változata, továbbá a kapcsolódó összesítő értékelés megőrzése a projekt fenntartási időszakának végéig. Az aktív elérések igazolására nem feltétlenül szükséges a bevont személyek személyes adatainak felvétele, kezelése és megőrzése. A kampánytermékkel kapcsolatban az alábbi adatok rögzítése szükséges (amennyiben releváns): kampánytermék keletkezésének helye, ideje, rendezvény, felület, stb. megnevezése. Amennyiben az aktív elérések kapcsán (például nyereményjáték esetén) a részt vevők személyes adatai is rögzítésre kerülnek, abban az esetben – az érintettek előzetes és szabályszerű tájékoztatása mellett – a felhívás 7. pontjában szereplő adatvédelmi jogszabályok vonatkozó előírásai szerint kell eljárni a személyes adatok védelme érdekében.
Kapcsolódó felhívás:
https://www.palyazat.gov.hu/mdosult-a-vzikzm-szolgltatssal-kapcsolatos-szemlletformls-cm-kehop-217-kdszm-egyszerstett-eljrsrend-szerinti-felhvs